بلاخره رام رسمی 4.0.4 (WT19i_4.1.B.0.431_Generic)live walkman
آموزش ها و نرم افزارهای موبایل
وبلاگی برای آموزشهای موبایل
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : رامین
بلاخره بعد مدتها این رام هم اومد ومیتونین با فلاش تولز فلاش کنین واز بستنی حصیریتون لذت ببرید

http://www.mediafire.com/?3oyumx3ilpljq1a


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:28---24 دی 1391
سلام

بیلد نامبر تو ورژن ۴.۰.۴ گوشی لایو چند باید باشه واسه من ۴۳۱ هست عوضش کنم یا بزارم بمونه
پاسخ: سلام این ورژن که شما گفتین ورژن اول رسمی برای آندرویید4 هستش ورژن بعد587 هستش تفاوت محسوسی در این 2 نیست اما شاید بهینه سازیهایی در ورژن جدیدتر انجام شده اما من که تفاوتی ندیدم بستگی به خودتون داره


saeid
ساعت8:12---27 شهريور 1391
سلام آقا رامین خسته نباشین مشکل بزرگی برام پیش امده و اینه که بعد از نصب اندروید4 یه مشکل پترن واسم پیش اومد الان که میخوام گوشی را دو مرتبه فلش کنم هر چقدر کلید پاور و ولوم را میگیرم گوشی وارد فست بوت نمیشه و روشن میشه فقط یه لحظه چراغ میزنه و خاموش میشه چون رمز ورودم را فراموش کردم میخواهم فلش کنم با تشکر
پاسخ: سلام.دوست عزیز من گفتم پاور وولوم رو بگیری؟! گفته شده برای رفتن به فست بوت ولوم +رو اونم در حالت خاموش نگهداری وکابل رو به گوشی وصل کنی که میره در حالت فست بوت البته اگه گوشی لایو هست واگه دکمه داره سمت راست ترین دکمه این کار رو انجام میده


saeed
ساعت12:44---18 مرداد 1391
سلام آقا رامین میخواستم ببینم واسه روت اندروید 4 گوشی live چه کاری باید انجام داد گوشی من قبلا که ورژن اصلی داشت روت کردم ولی الان که ورژن 4 است ایا با همان فایل میشه روت کرد

ممنونم
پاسخ: سلام سعید جان خیر روش قبلی روی این ورژن جوابگو نیست یعنی هر ورژن روش متفاوتی داره در صورت آشنایی با فست بوت میتونی از آخرین پستی که گذاشتم کرنل مخصوص لایو(اگه گوشیت لایو هست) رو دانلود کنی واز فست بوت با نرم افزار Quik img فلاش کنی که همزمان علاوه بر اضافه شدن ریکاوری,گوشیت روت هم خواهد شد. در صورت اطلاع نداشتن از فست بوت به بخش آموزشها برو وآموزش رفتن به فست بوت رو ببین همچنین کار با نرم افزار Quik img درصورت آشنا نبودن هم در همون بخش هست


edriss
ساعت13:28---9 مرداد 1391
ببخشید یه مطلب دیگه یادم رفت پاسخ: سلام برای اسکرین شات گرفتن شما باید دکمه پاور ودکمه ولوم - رو با هم همزمان نگهداری تا از صفحه عکس بگیره

edriss
ساعت13:24---9 مرداد 1391
ضمناً بگم مصرف باتری تا حد زیادی کاهش پیدا کرده ، سرعت گوشی عالی شده ،
ارور های گوشی به صفر رسیده
گرافیک گوشی هم که بهتر شده
نکات مثبت زیادی داره که می ارزه آپدیت کنی!


edriss
ساعت13:03---9 مرداد 1391
سلام رامین جان

به حق لقب استادی برازنده تو پاسخ: سلام خواهش میکنم وخوشحالم که مطالب مورد استفاده بوده سوال اول که تنظیمات دوربین دوم هست فقط باید روی گزینه SCN تو منوی عکس بزنی وFront camera رو انتخاب کنی قفل همون قفل نون زنجبیلیه باه منو هم همونطوره .میتونی با قرار دادن برنامه وشورتکات رو صفحه محوشون کنی داک وسایلی هستن که مثل سنسور ارتباط بین گوشی ولوازم دیگه رو برقرار میکنی مثلا با گوشی میتونی ماکروفر رو در صورت کنترلی بودن کنترل کنی ویا از قبیل این کارها که البته باید گوشی هم قابلیتNFCرو داشته باشه که گوشیهای 2011 سونی اریکسون این قابلیت رو ندارند


hossein
ساعت13:26---2 مرداد 1391
سلام اقا رامین

خدایی چطور حوصله میکنی این همه سوالارو جواب بدی اونم بعضا تکراری!!!!!!!!!!!!!!

ماشاا.. به همتت . یه سوال داشتم

من گوشیمو ( لایو ) با فلش تولز رام رسمی به 4.0.1 اپدیت کردم گوشیمم روت نبود الان بخام روت کنم چیکار باید کنم ؟ تو سایتای دیگه گفتن نمی شه و نیومده براش ! میخاستم نظرتونو بدونم .

ممنون از پیگیریاتون
پاسخ: سلام.ممنون از نظر شما اما پر واضحه نسخه ای که شما فلاش کردی نسخه بتا هستش ودر مرحله آزمایشی قرار داشته برای همین توسعه دهندگان وقتشون رو برای دستکاری واسه نسخه آزمایشی صرف نکردن ومنتظر نهایی موندن.به جرات میتونم بگم که مچ ترین نسخه سازگار با تمامی سری های اکسپریا,برای لایو اومده که در همین پست قرار داره.میتونین فلاش کنین که روت هم براش اومده


saeed
ساعت13:23---25 تير 1391
سلام آقا رامین ضمن تشکر از زحماتی که میکشید بحضورتان عرض میکنم که از وقتی اندروید 4 را نصب کردم بعضی وقتها ناگهانی گوشی ریست میکنه و ضمنا باطری خیلی زود خالی میکنه لطفا راهنمایی بفرمائید
پاسخ: سلام مشکا از خود باتری میتونه باشه یا احتمالا لق زدنش چون این رام کاملا توسط خود بنده تست شده وهمونطور که رایگان در اختیارتون قرار داره بنده در مغازه بابتش هزینه دریافت میکنم واگر کسی مشکل داشته باشه بنده باید تاوانش رو قبلا داده باشم.ومصرف باتری هم به دلیل باز بودن برنامه ها هست ودقیقا در این ورژن مصرف خیلی هم کمتر میشه.شما با فارسی کردن گوشی توسط برنامه ای که در سایت قرار داره میتونی به آپشن تنظیمات بری وگزینه بستن کامل برنامه ها پس از خروج رو انتخاب کنی.همچنین از تسک منجر موجود در سایت هم استفاده کنی.یا حق


milad
ساعت9:30---25 تير 1391
گوشیم رو آپدیت کردم به اندروید 4 اما دروبینش خیلی بد شده برای همین میخوام دان گرید کنم به 2.3.4

مشکلی که پیش نمی یاد؟
پاسخ: خیر هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد .دوربین هم تو بخش فیلمبرداری کمی افت فریم داره نه عکاسی.البته اون هم جزییه.شما اکگانات زیاد رو فدای چیزی کاملا جزیی نکنید


MAHMOD
ساعت19:52---8 تير 1391
SALAM AGHA RAMIN GOL BABAT AMOZESHHAIE KE DADI MAMNON MAN BA ESTEFADE AZ AMOZESHAT GOSHIMO ROOT KARDAM FAGHAT 1 NIKTE MOHEM BARAIE FLASH KARDAN BE ANDROID 4 TO SONY LIVE

VOLOM KAR NEMIKONE BAIAD DOKME BACK NEGAH DASHT
پاسخ: سلام ممنون ,خیر باید دکمه ولوم پایین رو نگهداشت وبا دکمه بک کار نمیکنه


بهزاد
ساعت0:04---6 تير 1391
اقا رامین سلام

مال منم وقتی پیغامو میده دکمه ولوم رو نگه میدارم ولی وقتی وصل میکنم. گوشیو پیغام نمیره و هیچ اتفاقی نمیافته راستی من ورژنflashtool-0.7.0.0رودارم فرقی نداره با ورژن 8 فقط وقتی وصل میکنم چراغ بالا گوشی که موقع شارژ کردن روشن میشه وقتی دکمه+رو نگه میدارم ابی میشه
پاسخ: سلام شما برای فلاش کردن باید ولوم پایین رو بگیرین ودرایور های گوشیتونم نصب باشه


saeid
ساعت15:06---4 تير 1391
رامین عزیز مشکلم حل شد مسئله این بود بجای ولوم - ولوم + را میگرفتم با کمال تشکر فقط اگه فایل فارسی واسش اومد من را هم بی نصیب نفرمائید با تشکر از زحمتهائی که واسه من کشیدین
پاسخ: سلام در بخش آموزشها فارسی کردن از روش اول رو انجام بدین


saeid
ساعت11:51---4 تير 1391
سلام آقا رامین واقعا شرمنده تمام تنظیمات را انجام دادم ولی متاسفانه هنوز اشکال کابل را وصل کنین میده کابل را هم عوض کردم نشد خدمتتون عرض کنم تلفنم را روت کردم میشه از این قضیه باشه اگه نیست بیخیالش بشم چون بیش از حد مزاحم شما شدم فقط اگه میشه بفرمائید از طریق سایت به چه صورت میتونم و کی میتونم اپدیت کنم و الان که روت کردم میشه انروت کرد بازم شرمنده
پاسخ: دوست عزیز مشکلی نیست اما من مطمئنم شما تنظیمات device maneger رو که در کامپیوتره به درستی انجام ندادی واگر درایور آپدیت باشه واونجا گزینه s1 نباشه کهاصلا دیگه مشکلی نیست.پیغامی که میگی موقع کار نهایی فلاش تولز میاد؟ خوب باید کابل رو وصل کنی دیگه مومن,و فقط وصل کردن نیستکه.باید دکمه ولوم(صدا(منفی) رو ابتدا نگهداری وبعد کابل رو وصل کنی .نباید دستت رو از ولوم برداری تا زمانی که فلاش شدن شروع بشه واز 3 درصد بگذره من آپدیت با سیستم رو پیشنهاد نمیکنم چون باعث بروز اشکالات نرم افزاری میشه. شما وقتی فلاش کنی خود به خود آنروت میشه وآنروت کردن رو هم بعد از امتحاناتم قرار خواهم داد


saeid
ساعت10:33---3 تير 1391
با سلام آقا رامین ضمن قدردانی از زحمتی که میکشید بحضورتان عرض کنم دستوراتی که فرمودین انجام دادم و لی با توجه به اینکه درایور اپدیت شد و چراغ آبی رنگ هم روشن میشه یاز هم پیغام میده کابل را وصل کنین دستگاه را از شارژ خارج کنین ضمنا

دانلود FastBoot همراه درایورهای اندروید این درایور را که گذاشتین واسه کجا استفاده میشه ممنون از راهمائیتون
پاسخ: خواهش میکنم .اون بخش برای آپدیت وشناسوندن فلاش تولزه .شما تنظیمات رو چک کنید setting>aplication>uncnownsurce فعال باشه و همونجا گزینه development هم گزینه اول که usb deboging هست هم باید فعال باشه.مراحل رو دوباره تکرار کنین احتمالا مشکلی نخواهید داشت


saeid
ساعت8:34---2 تير 1391
با سلام آقا رامین من sony erion live دارم با برنامه فلش تولز که خودتون زحکت کشیده بودین میخواهم فلش کنم ولی با پیغام کابل را وصل کنید و از شارژ بکشین روبرو میشم 22/041/2012 08:41:49 - ERROR - Drivers need to be installed for connected device.


و این پیغامی که واستون نوشتم لطفا راهنمائی بفرمائین که چکار کنم که بتونم به اندروید 4 ارتقاء بدهم درایور لایو هم داخل فلش تولز نیست ممنون
پاسخ:
سلام.
فایل driver.zip رو که لینکش رو قرار دادم رو دانلود کنی

http://www.mediafire.com/?16124z2lv2b1iye

دانلود FastBoot همراه درایورهای اندروید:

http://www.mediafire.com/?s6b7y8f9w561ib3

گوشی رو خاموش کنین
در حالی که دکمه ولوم+را نگه داشتی، با کابل USB گوشی را به کامپیوتروصل کنین.
به محض اتصال کابل به کامپیوتر LED کنار گوشی به رنگ آبی روشن میشه
فایل driver.zip رو که دانلود کردین آنزیپ کنین
وارد Device Manager کامپیوتر خودتون بشینو از قسمت Other devices آیتم S1Boot Fastboot روپیدا کنین(معمولا این حالت پیشفرض در سیستم وجود داره اگه درایور نرم افزار نصب باشه)
روی S1Boot Fastboot کلیک راست کرده و گزینه Update Driver Software… روانتخاب کنین
حالا Browse my computer for driver software روانتخاب و سپس پوشه ای که فایلهای driver.zip رو در مرحله 4 آنزیپ کردید روانتخاب کنین و بر روی دکمه OK کلیک کنین.
مشکلتون حل خواهد شد

پاسخ: ومراحل رو مجدد انجامبدین وفایل رام رو هم در پوشه فریمور ریخته باشین


بهزاد
ساعت15:09---30 خرداد 1391
سلام رامین جان behzad kهستم میخواستم گوشیمو اپدیت کنم بعد از دانلود این رام باید چیکار کنم راهنماییم کن

نرم افزار فلش تولز چیکار میکنه و تو کدوم قسمت سایت هست پیداش نکردم ?

ممنون میشم اگه زود جوابمو بدی چون میخوام زود نصب کنم
پاسخ: سلام.در بخش آموزشها موجوده حتما ندیدین! شما فلاش تولز ورژن 8 رو دانلود ورام آندرویید 4 رو هم دانلود کنین.اگه قراره آنلاک کنین واسه روت شدن باید مراحل آنلاک رو که در آموزشهاهست انجام بدی واگر نمیخوای روت کنی.کافیه گوشی رو خاموش کنی. فلاش تولز رو نصب کنی که در درایو cنصب میشه بعد وارد پوشه درایور داخل فلاش تولز شده ونرم افزار داخلش رو با زدن تمامی تیک های موجود نصب کنی. بعد رام دانلود کرده رو توی پوشه فریمور بریزی وبرنامه رو اجرا کنی روی علامت ساعقه کلیک کنی وفلاش مود رو انتخاب کنی بعد رام مورد نظر که سمت چپ بالا هست رو انتخاب کنی و تایید کنی.بعد با پیغامی مواجه میشی که مبنی به اتصال به کابل.گ.شی رو با گرفتن دکمه ولوم + به کابل وصل کن رام شروع به فلاش شدن میکنه.بعد 2 درصد دستت رو بردار وبذار تا آخر انجام بشه وگوشیت میشه آندرویید 4 اگر عمل نکرد امکان داره دکمه _عمل کنه شاید اشتباه گفته باشم.اما اتفاقی نمیفته.ولی همون +احتمالا درسته.نشد با منفی این کار رو انجام بده


mrh7
ساعت9:42---29 خرداد 1391
سلام آقا رامین

من یه سوالی داشتم لطفا راهنمایی کنید

1-گوشیم رو میخوام از سایت سونی آپدیت کنم به آندروید4.آیا قبل از آپدیت نیاز به شرایط خاصی داره؟پاسخ: خیر نیاز به هیچ شرایطی نداره


neda
ساعت10:20---20 خرداد 1391
ممنون از شما که پاسخ دادید

اگر نرم افزار Task Manager را برای من بگذارید و مسیرش را هم بفرمایید ممنون میشم .
پاسخ: ندا خانوم تسک منجر ونحوه استفادش توبخش نرم افزارها هست.پیدا کنید ونصب کنید


neda
ساعت8:28---18 خرداد 1391
با سلام



خواهشمند است منو راهنمایی کنید



من چند روزه که سونی اریکسون لایو خریدم ولی با کم نگه داشتن باطریش شوکه شدم ، شارژ باطری 24



ساعت هم نمی مونه ، تازه من باهاش کاری نمی کنم ، نه موزیک گوش می دم نه بازی می کنم ، این



مشکل داره یا مال همه اینجوریه ؟ یه سوال دیگه : احتمال داره به خاطر این باشه که نرم افزار های بازشده



بسته نشده که شارژ زود تمومه میشه ؟ من چه جوری می تونم نرم افزار های باز رو ببینم بلد نیستم،



من برای بیرون اومدن از یه برنامه فقط دکمه back رو می زنم درسته ؟ خواهش می کنم منو راهنمایی کنید .








پاسخ:

سلام.مشکل شما میتونه چند وجه داشته باشه.اول اینکه باتریتون مشکل داشته باشه که برای گوشیه تازه بعیده وبعد همونطور که گفتین برنامه های بازه که قطعا اگه بازی باشه شدیدا مصرف رو بالا میبره به طوریکه اگه حدود2 ساعت ممدام بازی انجام بشه بهترین باتری هم خالی خواهد شد

متاسفانه شما اطلاع نداشتین ,بله بک زدن به معنی خروج کامل از برنامه یا بازی نیست وفقط مینی مایز خواهد شد ودر برخی موارد هم بسته میشه.

من نرم افزار تسک منجر رو حتما براتون در بخش نرم افزارها قرار خواهم داد وآموزش کار باهاشم میگم که خیلی ساده ودر عین حال بهینه کننده مصرف باتری هست

پاسخ:
در ضمن لطف کنین سوالات رو تو بخش مربوط به سوالات بازدید کنندگان مطرح کنید تا نظم وبلاگ بهم نخوره.تشکر

پاسخ: لطفا سوالات رو از این به بعد در بخش مربوط به خودش مطرح کنین.تشکر


mohammad
ساعت16:22---17 خرداد 1391
لایک رامین پاسخ:قابلی نداشت محمد جان

saeed
ساعت14:01---17 خرداد 1391
Thanks.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش سونی اریکسون و اخبار موبایل و آدرس mobilkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 674
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1